Drop it like it's hoot

Huja, Det är sannerligen varmt ute idag.

Idag har jag hursomhelst vart runt i lite affärer och hunnit övningsköra ganska mkt. Var först till stan och köpte ny strömbrytare samt en extra nyckel till langen på Claes Ohlsson, Mötte upp Emmeli och sen for vi på Dollarstore, Ica Maxi och Systemet. Jag köpte en Helosan och en ansiktsmask :)

Så for vi en snabbis och hälsade på Markus & Mattias innan vi for hem. Det var egentligen tänkt att Emmeli skulle toppa och färga mitt hår men vi blev slöa och jag skjussade hem henne istället. På väg hem från Hertsön svängde vi in på Björx och jag köpte 2 Loka likes Asia som ligger i frysen nu och väntar på att bli druckna :)

Skönt att man har hunnit få endel grejer avklarade och fått dagen att gå, Det blir inget av att fara med Malin och Troja till Agilitybanan ikväll eftersom Malin fortfarande var sjuk. Istället ska jag göra ansiktsmask, duscha och packa lite smått tills jag åker upp till Emil :)


Jag tog dom två smakerna på sidorna, Macau Moon som smakar Hallon&Litchi och Himalaya High med smak av Grönt The&Vit Persika


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0