Crazy

Är det normalt att vakna kl 04:50 ? Jag tror inte det

Det gjorde då iaf jag så då var det bara att stiga upp, Men känner jag mig själv rätt så bllir jag trött om en stund och kan gå och sova igen. Pigghet är bara tillfällig och man kan alltid vara säker på att man snart blir trött igen :) Nå jag steg upp iaf, Åt frukost och drack en stor mugg the medans jag kollade igenom en stoor hög reklam. Hittade 2 korsord i en tidning som jag ska roa mig med senare idag. Egentligen skulle jag vilja in till stan och kika på Hemtex jätterea och köpa nå underkläder, Dom snygga tar fan alltid slut i varenda storlek på H%M i stan.. Kasst. Äh men det jag skulle komma fram till är att jag inte tror jag hinner till stan, Eller ja kanske om det går fort att tvätta.


Sen är det så att jag måste komma på vad jag ska ha med mig att äta i bilen till Rättvik, Hade tänkt mig nå gott bröd med nå gegga å fyllning i.. Har nån några tips på bra mackor eller annan mat man kan ha med ?


Uuh, Hittade en så jävla fresch bild :D

Var väl nåt sånt här jag hade tänkt mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0