What's wrong

Det är något allvarligt fel på denhär vintern.. Det är bara Is is is, Regn regn regn.
Detta är nordligaste norrland å vädret beter sig som om vi vore i skåne.

Nåja, Torsdag idag.. Stressade ihop lite Lyxmuffins igår som jag tog med til skolan eftersom Tilde fyller år imorn å vi inte har nån gemensam lektion då. Så vi åt dem på Psykologilekionen och pratade om å räknade alla vi strulat med.. Sandra & Tilde var klart värst :p
Slutade vid 11 så det var skönt :)... Gick ut med Troja när jag kom hem och det var.. Blött och halkigt som sagt.

Åt lite yogurt me massa nyttigheter i och sen har jag gjort en läxa.. Instuderingsfrågor i Meditation och Massage.

Det blir nog att Emil kommer upp till Lule iaf.. Hoppas han kan komma idaaag <3


image209
Exakt såhär såg dom ut, Det är inge bakpulver i så dom blir mer som kladdkaka
åsen sätter man en god chokladsås/gegga där i groparna som blir :)

Jag kommer ihåg receptet på själva muffinsen men inte till såsen :p

2 Ägg
3 dl socker
(Kan absolut minskas)
1,5 dl mjöl
1,5 tsk vanilinsocker
4 msk kakao
100 g smält smör
en gnutta salt
.

15-20 minuter på 150 grader.


Kommentarer
Emelie

Ja men verkligen, vad gott det där såg ut :P

2008-01-17 @ 17:02:07
URL: http://celebratelife.blogg.se
Estelle

Ohh va gott!

2008-01-23 @ 22:34:51
URL: http://estelles.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0