Tisdag

Vaknade på helt fel sida idag.. Tänkte inte fara alls till skolan men jag ändrade mig och for. Vi hade Massagelektion och sen Samhälls så det var ju inte så jobbigt.. Vi gick tidigare för att Tilde skulle till Aeon och tatuera sig.. Jag hade ont i huvet och ljudet från maskinerna surrade i huvet, Jag stannade alltså inte så länge :) Men dom hade mtk fina mönster där till Oldschool tatueringar så det verkar som att nån där är bra på att måla sånt. Kanske blir där jag kommer göra min första gadd :)

For hem och fortsatte ha ont i huvet å nacken.. Käka middag, vilade lite åsådär. Känner inte att jag har så jättemkt att skriva om nu.. Inte för att jag brukar ha det men ändå. Det blir övningskörning imorn iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0