Tisdag

Det är en bra start på dagen att så fort man kommer ut ur sitt rum kommer  en överlycklig hund springandes å beter sig som om man inte setts på en månad minst, Sötnos :) Det fortsatte bra med att jag åkte med Cissi & Viktor till skolan så då slapp jag Bussen, Alla människor och att Gå från smedjan. Sen hade vi våran enda lektion för idag,  Massage våran lärare där är helt cepe.. Ja hatar hon. Ja sen slutade vi å jag snabbade mig mig hem å gick ut med Troja.. Gick först en sväng bara innan vi var nere p åängen å kastade pinnar å sparkade snö :) Försökte ta nåra kort oxå men jag lyckas aldrig med nåra bra.. Sen vill hon ju som inte stå still så mkt heller ;p


Jaja.. Käkade nyss å nu är jag tröööött.. Skulle va skönt med en liten liten powernap men det blir alltid att jag råkar sova så mkt längre än vad jag tänkt. Men ja.. En liten liten stund vore skönt att få sova :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0