Tihi

Min blogg har nog vart rätt så jävla trist på senaste, Har inte riktigt känt att jag har idats skriva å när jag väl har gjort det har jag bara kladdat dit vad jag gjort idag å sen inget mer typ så.. Jaa. Men det kanske blir någon ändring på det nu när skolan börjar igen så man inte bara sitter hemma hela dagarna.. Eller så blir det väl bara att man skriver hur jävla kass å tråkig hela skoldan har varit :P haha den risken lär ju vara ganska stor :)

Idag har vi möblerat om i badrummet å satt dit ett skåp med massa hyllor så jag ska ha en massa plats för alla mina saker som tidigare inte rymts.. Nice Nice :) Tror faktiskt jag ska gå å sätta dit lite grejer nu när jag ändå inte har något annat för mig.. Jag är skiitjävla trött men jag kan då inte gå å sova innan Emil kommit hem till sig å loggat in på msn. Det går bara inte..

Vad händer imorn då ? Kanske skulle behöva idas fara till stan å köpa ett rött diadem eller ett rött hårband för de behöver jag. Föresten så trivs jag jävligt bra i svart hår.. SNYGGT blev de :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0