Såja

Jag gjorde mig en varm macka.. En såndär dubbel i mackjärn med fiberrost, smör, tomatpure, cayenne, peppar ,salt, kalkon och ost.  Den blev god :) MEN imornbörjar nyttiga veckan igen.. Det är som ingen ide att ens försöka vara nyttig på helgerna.. Särskilt inte när jag är med Emil för han hatar ju typ allt som är nyttigt å då blir det inte att jag äter så mkt sånt heller :).. Sen har det ju blivit middagar å frasses + alkoholintag. Men imorn som sagt.. Ska stiga upp tidigt fast jag har sovmorron å hoppa i duschen för att sedan stå å kämpa med luggen några hundra år och sen inta en nyttig frukost :) Duktigt duktigt... Men jag kanske borde koncentrera mig lite på att träna istället innan hela min kropp förvandlats till en 90åring.. Börjar känna mig rätt gammal å grå med mina krämpor överallt :p


Kommentarer
Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 20:40:41
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Peter

intresse föreningen noterar (:
Nej lite skoj var det i det. Ville bara påpeka att du har en väldigt rolig blogg (: Gillar att läsa om folk som inte behöver göra sig till hela tiden.

2008-01-20 @ 21:54:36
URL: http://kjarsgard.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0