Såja

Nu har jag varit ute ganska länge med Troja...Hade henne lös på ängarna här nedanför å kastade pinnar typ hela tiden som hon tyckte var väldigt kul.. Hon var så duktig å smet inte iväg eller gjorde något annat små hundar inte får göra :) När vi kom in löste jag lite korsord men de var så svårt så de var inge kul... Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra hela dan ? Jag är redan jättetrött men jag får inte sova nåt idag eftersom jag måste somna tidigt ikväll å orka  upp till skolan ! :(

Hursomhelst så måste jag nog köpa nåt slags fodral till min nya kamera, Vill inte att den ska bli repig eller så om man typ har den i väskan eller liknande. En ny handväska behöver jag nog oxå föresten.



image193   +  image194
 =
  Bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0