Såja

Nu är klockan snart 14 och jag är heeemskt hungrig, Det finns typ inget alls att äta.. Tänkte gå till affären men kom på att de går ju inte för jag har ingen nyckel å dörren låser sig när man stänger den så isåf kommer jag ju inte in igen :p...
Jaja nåväl, Än så länge idag har jag hunnit prata med Amanda nästan 3 timmar, Diskat, Dammsugit, Plockat ihop all reklam å tidningar, Tagit bort endel damm och almänt plockat iordning lite. Duschat har jag dock inte idats göra än.. Kanske tar en liten liten powernap först även om jag inte borde. Då kan jag aldrig somna ikväll å Emil måste ju sova när han ska jobba så då får jag ligga vaken själv å de är ju inge kul :p

 Puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0