Okey..

Här sitter jag.. Onsdag morgon klockan jättetidigt på morronen. Jag har inte sovit bra inatt, Bara vaknat hela tiden. Å nu på morronen har jag bara drömt å tänkt på Skolan, Vart jag ska ha praktik, Om jag vågar klippa mig, När bussen hem går idag och allt såntdär. Tillslut tänkte jag att de är ingen ide att försöka sova så jag steg upp å åt en yogurt, Jag är förstås fortfarande hungrig och ska väl äta något mer, sitta här, diska och sen gå och sova igen om nåra tag typ.

Idag tänkte jag laga god mat åt Emil tills han kommer hem å hoppas att han blir glad. Jag vet att vi ska äta klyftpotatis men jag vet inte riktigt vad jag ska göra till det, Eller vilken sås jag ska göra. Jaja hoppas det blir bra iaf.

Min buss går antingen 18.10 men den tror jag inte ja hinner med så det får väl bli 20.10 om Mamma ids hämta mig halv 1 i stan. Det ska iaf bli jättejättetråkigt att åka ifrån Älskling. Dessutom har han jour nästa helg så vi måste vara utan varandra väldigt länge :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0