No Nerding

Jag har lovat mig själv att inte sitta vid datorn nästan nå alls idag, Anledninen är enkel...Dom dagarna jag har varit med Emil nu under lovet har min kropp mått jättebra, Inte en massa ont alls eftersom jag inte suttit nå vid datorn.. Kanske oxå för att jag inte varit ut med Troja varje dag som sliter å drar i mina redanonda muskler och senor. Nu har jag iaf varit hemma 2 dagar och inatt vaknade jag redan av hemskt jävla ont i nacken, Tog en somadril fick lite massage och somnade om.. Nu är det lyckligtvis ganska borta men jag känner redan att av den lilla stund jag suttit här börjar det värka igen. Jag måste alltså gå härifrån och göra nåt annat.. MEN VAD ?!

D
et är den stora frågan.... Kan väl börja med att dammsuga åsen äta frukost.



image192


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0