Mycket att göra..

Minst sagt...

*Läsa ut bok och skriva en recension på den.
*Engelska glosor på Fredag
*Engelsk bokrecension (På en bok jag inte ens läst)
*Massageläxor till nästa Tisdag
*Engelskaprov nästnästa Fredag
*Prov i nåt vård/medicin ämne v.6 nångång.


Jag har alltså ungefär ingen koll alls på vad det är  vi ska kunna på proven, Som vanligt då. Vet inte hur det alltid lyckas passera mina öron. Jaja det brukar gå hyffsat ändå så det är bara hoppas att det fortsätter så ;p

Sen får vi väl se hur det går med Massagebetyget.. Tanten är ju helt cepe å satt idag å sa att hon inte ska betygsätta kursen alls å blabla. Helt mongo. Nåväl Jag borde verkligen köpa ett gymkort på hälsans...

Nu har jag kommit hem från skolan för några tag sen å sitter och svälter. Ska hålla mig ett tag till åsen äta.. De finns inge å göra. Förutom körkortsteori, städa, gå ut me hund, göra tusen läxor å andra jobbiga saker. Jag är trött.


Kommentarer
Karin

mm men det är faktiskt gott, speciellt efter en tequila

2008-01-15 @ 18:42:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0