Mina köp + Dålig kamera ?

Ja, Jag tänkte visa nu vad jag köpt åsen påpeka att min kamera är lite skum..

image198
Hittade äntligen ett rött diadem, Lite smalare å bulligare än jag tänkt mig
Men det var iaf på halva priset, Det är rödare å mindre orange irl än på bilden :)

image199
Det var även rea på Björn Axén grejer så jag köpte en Conditioner - Colorstay.
+ Ett genomskinligt nagellack från Depend som jag ska ha som överlack.

image200
Och här är hårbandssjalgrejen som jag hittade igår.. Söt :)

För det första är det väldigt svårt att veta vilken inställning man ska välja när man tar kort, Vissa har så stark blixt att motivet bara blir vitt, Andra blir bilderna för mörka... Så det är typ antingen mörka, suddiga, gryniga bilder eller såna med överstark blixt. Jävligt irriterande...
MEN, När jag fotade Troja ute med en inställning som skulle ta bilder i snö blev det hur bra som helst..Alltså har man bara rätt inställning blir det bra.. Men ingen blir ju bra inomhus !! :(

image201
Sötnos står och väntar på att jag ska kasta fler snöbollar åt henne... Med örona utåin som vanligt :)


Kommentarer
NAKET.se

kommer tips om det senare så kika gärna in då :)

2008-01-11 @ 15:03:08
URL: http://Majdas.blogg.se
Maria Vuitton

Du är ju riktigt korkad, de tjänar pengar på varor som INTE är deras!!!!! De hade kunnat tjäna pengar istället på varor som de kommit på själva. De har ju förstört hela märkets image och inte nog med det har de fått vissa företag att nästan gå i konkurs pga att de stulit deras varumärke. Och många företag har blivit förstörda!!! Tänk o du kommit på nåt och öppnar eget, sen så går det dåligt för ditt företag bara för att någon annan säljer det du betalat och slitit så mkt för.

2008-01-11 @ 21:47:00
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0