Min Middag

Som alltid när jag inte har nån aning om vad jag ska kirra för middag så kikar jag på Tasteline.se och idag sökte jag på tonfisk och hittade en mat som verkade god.. Jag gjorde dock om receptet endel för det skulle vara äckliga saker som sardeller och kapris i.

Jag satte i krossade tomater, tonfisk, lök, vitlök, soltorkade tomater,
oliver, tacosås och en massa kryddor. Det blev rätt så gott :)

Sen pep Troja en massa så jag var tvungen att gå ut med henne igen.. Det var snö upp till knäna överallt och massa bilköer å bilar som stog mitt på vägen å ja det var ingen måtta på nånting :p Sen sopade jag balkongen och hela trapphuset för där var det minsann massa snö oxå :p

Jag hoppas veerkligen att snöröjnigen kommer igång och att vädret är bättre och mkt mindre snöigt imorn för annars lär det ta tuuusen år att åka ner til Ume å bara för att det är jag kommer bussen att köra av vägen å allt möjligt :p


Kommentarer
sandra

Dom kommer säkert inte skotta bort all snö förens i natt, jag såg flera bilar i mitt lilla kvarter som satt fast. :P

2008-01-24 @ 17:40:46
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0