Måndag

Och jag är hemma igen, Kom inatt och fast jag hade sovit på bussen igår oxå så var jag sjuuuuukt trött när jag vaknade nu imorse. Har egentligen inte tid att sitta här alls eftersom jag måste fixa mig å klä på mig å allt såntdär men det kom ett blogg-sug i mig som jag var tvungen att tillfredsställa en snabbis. Imorron har jag min första körskolelektion + teorilektion. Lite nervöst men jag hoppas att e ska gå bra :p

Sen måååste jag komma på vadfan min man ska få på alla stjärtars dag.. De är alltid lika svårt att komma på presenter.


Nåväl jag ska dricka upp mitt te, göra mig klar och sen bege mig ut i det jättekalla vädret.. Åka till skolan och ha Samhälls, Svenska och Engelska. bara 3 lektioner å ändå går jag till 15.20 :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0