Lördag

Jag är helt dagvild ännu, Det känns inte som om det är helg eller nånting. Dagarna som bara går å man märker ingen skillnad på dem. Iaf... Jag var ute med Troja för en stund sen å hon var så himla duktig när jag gick med henne lös.. Hon höll sig relativt nära hela tiden å kom varje gång jag ropade på henne, När hon började springa iväg lite längre bort å jag bad henne komma tillbaka gjorde hon det direkt.. Duktiga lilla hunden :)

Sen kom jag in å då hade Emil skrivit på msn att han kommer till Lule nu, Han ska sälja sin bil så jag får träffa honom en liten snabbis.. En kort snabbis tyvärr för han ska direkt ner till Ume igen :( Men men absolut bättre än ingenting. Just nu sitter jag med svart färg i håret å jag hoppas det blir bra... Ska skölja ur det sen då å försöka få min lugg att se någorlunda normal ut.. Hoppas Emil inte tycker den är ful :(


Jaja, Jag har väl inte så mkt mer att skriva.. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0