Kära Dagbok

Nu har även priserna på teoriprovet och uppkörningen ökat.. Till 220 och 700 kronor. Det är tur att man inte behver blir förvånad längre. Är det  nåt man vet säkert så är det att tamefan allt ska öka i pris. Men får folk nå högre löner och studiebidrag?.. Nejdå.

För det första finns det ingen anledning att körkort ska vara så sinnessjukt dyrt att ta.. Alla behöver ju det, Särskilt här uppe där det är så långt mellan allting å folk måste köra massor bara för att komma till jobbet. Det borde vara gratis så viktigt som de är att ha det. Dessutom borde det ingå i OP som på Fordons.. Det är ju skitmånga som komer jobba som Distriktssköterskor, Brandmän, Ambulansförare och Inom hemtjänsten. Men nä ingen fattar nå.


Precis allt har blivit dyrare sen Sverige var korkade nog att rösta fram Moderaterna.. Korkade cepen.
Jag blir så Förbannad !

Hursomhelst... Idag var det bra i skolan, Istället för att ha en 3timmarslektion först och sen en lika lång efter lunch så har vi en gemensam 3timmars på morgonen och sen får vi uppgifter att göra å när dem är klara får vi sluta. Det är ju väldigt bra både eftersom vi får sluta tidigare och för att man verkligen gör sina uppgifter då. Jag for hem och sen til Dollarstore för att köpa hundben till Troja.. Har försökt göra lite andra saker oxå innan jag slog på datorn för att inte sitta här alltför länge. Borde gå å handtvätta några bhar.. Det är jobbigt. Men måste göras... Jag är även aaashungrig så jag måste ta nåt ätbart :)

Sitter föresten å planerar lite till alla hjärtans dag.. Det ska bli uuunderbart att inte vara ensam på den dan :D
image208


Kommentarer
Linnéa

Hej! Självklart går det bra att ha kakao i cupcakessmeten! Jag gjorde faktiskt en omgång likadana, fast med kakao i! Det blev också supergott!
Hoppas din alla hjärtans dag blir lyckad!

2008-01-16 @ 19:28:34
URL: http://linneasskafferi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0