Kära Blogg

Denna dag har inte varit en bra dag.

Igår kunde jag inte somna för att ingen låg brevid mig och snarkade högt, Konstigt.. Ja.. Men det var lixom alldeles för tyst. Steg upp tidigt idag och vaknade nog pretty mutch på fel sida. For till stan efter jag ätit och gått ut med Troja.. Där hittade jag ingenting att köpa. Kanske lika bra det ?. Hos frisören var jag inte alltför onöjd med min frisyr... När jag kom hem ville jag bara gråta.. Vad har jag gjort ? Vad har jag utsatt mig själv, mitt hår och mitt utseende för ? Det är inte fint.. Jag kommer skämmas att visa mig såhär. Usch Usch

Det är Januari nu, Jag skulle ha varit klar med Teorihäftet i December enligt mina egna planeringar.. Det är jag inte på långa vägar. Jag skulle ha läst ut min Svenskabok nu på jullovet... Jag har inte läst en sida. I Suck

Min nya kamera kom iaf hem idag.. Men vem bryr sig. Jag saknar Emil.

Jag är jättetrött  å seg nu eftersom jag sov för en stund sen.. Jag stör mig på min lugg hela tiden, Jag vill lixom bara ta undan det störande håret från pannan å sätta det bakom örat.. Det går inte. Det kommer inte gå på minst ett halvår. This suck. Till råga på allt måste jag börja klä på mig nu och gå ut med Troja.. Bäst för henne att hon är en snäll hund. Känns alltid jobbigt före man ska gå ut men när man väl är ute känns det bara uppiggande och skönt.


Kommentarer
Em

Men jullov är ju till bara för att göra allt sånt där som man tänkt att göra men som ALDRIG blir gjort, bara för att man ska få lagom ångest de sista lovdagarna... Hehe... Det löser sig nog alltid på nått sätt ska du se. Ha en fortsatt bra kväll!

2008-01-04 @ 22:19:08
URL: http://DeLaEm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0