Jaha, Inge läxgörande ?

Alltså... Jag skulle vara jätteduktig å göra bort min läxa.. Åsså hittar jag inte boken som alla svar står i ?!.. Jag är säker på att den ska vara här hemma nånstans.. Tänk om jag tagit den till skolan iaf ? Eller så har nog Mamma städat iväg den på något ställe.. Jaja får väl höra med henne när hon kommer hem. Nåvaäl, När jag ändå var  på duktigt humör så gjorde jag ett kapitel körkortsteori, Eller typ ett å ett halvt... Jag är nästan klar med hela häftet nu :) Tilde sa att Teorilektionerna börjar sista Tisdan i Januari å de är ju ganska snart så då blir det väl att lära sig lite mer åsen måste man väl läsa igenom hela boken 1-2 gånger eller nåt för att vara på den säkra sidan.. MY GOOD vad jag vill ha körkort ! :D

Asså fan va jag skriver kassa å meningslösa inlägg hela tiden.. Men ja. jag har väl inge bättre för mig ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0