Jag ser det snöar

Som fan.. Världens snöstorm ! Har nog kommit 30cm bara sen imorse, Sen driver det ju som fan oxå så på vissa ställen är de multi med snö.. Det var alltså lite jobbigt att gå ut med Troja men hon tyckte de var kul.. Hade henne lös på ängarna å sparkade massa snö som hon hoppade omkring å försökte fånga.. Sötnosen :)

Dagen började med att vi hade Psykologi, Jag hatar det skitämnet... Jag gjorde klart min uppgift fortfort å slutade jättetidigt.. Gick till stan med Tilde & Sandra men bussarna hade visst slutat gå eller nåt pga av vädret så jag ringde min personliga taxi Mattias. Gick ut med Hunden direkt jag kom hem å nu har jag bara planerat att känna lugnet, Packa mina saker eftersom jag åker till Ume imorn åsså ska jag kolla igenom lite vad det är vi har prov på nästa vecka. Föresten engelskaprov imorn me.. De är ingen måtta va man måste anstränga sig.

Nåväl Nåväl...



Kanske jag skulle ta en liten powernap :)


Kommentarer
Klädhängaren

Oj, här i Malmö har det inte ens kommit någon snö knappt iår :/

2008-01-24 @ 13:52:04
URL: http://kladhangaren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0