Höhö Onsdag

Jag vaknade nyss med halva ansiktet i en pöl av dreggel och ont i huvet, Som alltid när jag sover på dagen. Men inte när jag sover på natten ? skumt ;p Sitter iaf och dricker en kopp the.. Jättegott heter det å de är då ett passande namn :) Måste klä på mig massa kläder å gå ut med Troja sen å det ska bli jobbigt för att jag har Mensvärk, Ont i handleden, Ont i huvet OCH så är det jävligt kallt ute -10 för att vara exakt !! :O

Direkt in å duscha efter det, Käka middag och sen övningsköra.. Sen ska jag ätnligen komma hem och göra ingenting ! :D Möjligtvis föra en konversation med min man över msn eller telefon ;p

Då vet ni det, Jag tänker inte berätta nå om vad jag gjort idag eller så av den enkla anledningen att det är OINTRESSANT !.. Iaf så fick jag VG i Arbetsmiljö.. Å de är bra för inte kommer jag ihåg att jag nånsin gjort nåt på dom lektionerna. Många timmars Psykologi imorn.. Jobbigt.


image211

Ååh, jag längtar verkligen efter att se Brokeback Mountain ännu en gång..
Den är så BRAAA !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0