Hemma Igen

Åkte hem från min älskling idag.. Det är 15 dagar tills vi ses igen. FATTAR NI ?!?! 15 JÄVLA DAGAR !!

Det är hur länge som helst....

Ja nu ska jag berätta om min dag... Vad som hände på morronen har jag ju redan skrivit.. Men sen skurade jag  Toan, Tvättstället, Badkaret å badrumsskåpet å allt. Det blev såå rent :D
Sen lagade jag goomat lagomt tills Söto kom hem åsså åt vi å kollade Simpsons... Emil sov en stund å sen myste vi ihjäl varann innan jag skulle till bussen. Resan var precis lika lång å oskön som vanligt... Jag är sååå jävla less på Luleå-Umeå, Umeå-Luleå så de finns inte !.. Men vad ska man göra... Det är ju för kärlekens skull :) <3

När jag kom hem mötte en übersöt jättejätteglad hund mig i hallen... Oj va hon var mysig. Jag klappade henne å kramade henne massor i 100 år minst. Sen såg jag att min säng var FULL AV HÅR. Jaha tänkte jag.. De var bara att börja ta bort å damma sängkläderna. Tog mig lite mat efter det, Kexchoklad till efterrätt å snart borde jag sova. Jag är iofs inte så särskilt trött men jag ska stiga upp relativt tidigt imorn. Typ 9-10 å vara med min hund åsånt innan jag far till stan.... Jag har frisörtid kl 13 å jag har mkt ångest över det :S HoppasHoppas att det inte blir fult ! :(

Emil fick iaf lova att fortsätta vara kär i mig även om de skulle se hemskt ut, Å det är väl det enda viktiga så :)


Kommentarer
Cissi

alltså 15 dagar att vara med mig :) hiih, nämen jag vet att du blev kär i min rumpa när du såg den på bilden dära i min blogg ;)

2008-01-04 @ 01:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0