Fredag

Känns inte direkt som att det är helg idag ? Det är väl för att jag inte är påväg till Ume å Emil inte är påväg hit eftersom han jobbar.. Tråkigt Tråkigt. Saknar han hemskt mkt...

Idag hade jag bara en lektion då.. Engelska, Vi behövde inte jobba så mkt utan gick igenom terminen, Skrev en utvärdering å hade betygsprat typ. Fick sluta tidigare oxå så det var ett skönt slut på skolveckan. Gick med Cissi på Åhlens sen där jag köpte lite grejer.. Tänkte faktiskt lägga in bilder på dem sen :) For hem och hade fått en skriftlig IG-varning av den där jävla fittan.. Så dum i huvet så det finns inte.. Menmen ska ju ändå gå till rektorn om det där så.. Ofta man kan ge en varning om att man ska få IG när 97% av kursen är gjord. Hon hade inte skrivit nånting om vad jag skulle göra för att få ett G heller.. Utan bara skrivit att jag inte gör nånting och att jag inte visar några färdigheter ?!? Till min mentor har hon tidigare sagt att jag är sååå duktig. Jävla idiot alltså !!

Så alltid är det väl nånting som lyckas förstöra ens dag.. Men jag ids väl inte bry mig dess mer om det.
Nu hade jag tänkt äta mat och sen göra min läxa eller vila en stund. Till middag blir det tacos å det ska väl bli gott :)



Kommentarer
NAKET.se

hehe det var billiga maskaror som gällde:P

2008-01-11 @ 14:06:01
URL: http://Majdas.blogg.se
Sandra

Jag har också fått hem en skriftlig IG varning. Där det står att jag inte inprincip gör ett piss på lektionen!

2008-01-12 @ 03:09:32
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0