Dagens

Dagens humör: Hm.. Alldagligt sådär bara. Ganska utrråkad å seg.
Dagens borde: Jag har redan gjort min läxa å varit ute å lekt med Troja så inga fler borden idag :)
Dagens frisyr: Har ett hårband för att slippa ha luggen i ansiktet ett tag.
Dagens klädsel: Adidasbyxor och svart linne.
Dagens planer: Inga alls..
Dagens materiella vill ha: Åh.. Vad ska man välja :D En ny snygg rymlig handväska.
Dagens längtan: EMIL EMIL EMIL. Jag dör snart.
Dagens fundering: Har tänkt mkt idag på WP å om Troja skulle gilla det, WeightPulling är alltså en hundsport.
Dagens beroende: Inget
Dagens tråkigaste: Att det inte finns nåt att roa sig med och att ingen är på msn.
Dagens personer: Emil.. Världens bästa.
Dagens irritation: Sega folk före mig i kön !
Dagens låt: Får väl säga Wanda Jackson - Blue moon of kentucky eftersom jag lyssnar på den just nu ;p



 


Kommentarer
sandra

Jopp, vi går och försöker prata med henne på måndag.Men i fall det inte funkar så visar vi att vi kan alla massage saker hon har lärt oss. Det ändå vi har gjort är bara att disskutera med henne. jäkla tant, aja vi pratar mer om detta på måndag, vi tar med våra bedömingar också!

2008-01-12 @ 17:50:25
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0