Äntligen Framme

Jag har ju en himla ovana att alltid åka för tidigt överallt.. Idag stressade jag som fan å var i stan en hel timme innan bussen skulle gå.. Så typiskt mig.
Nåväl.. Det började bra med skiitfint väder å inge mkt folk på bussen.. Fram till Skellefte där hela världen alltid kliver på.. Så var det med min ensamma åkning.. Fick sitta å trängas resterande 2 timmar med nån fet kille. På sjukhuset i Ume blev bussen sjukt jävla full.. Alla platser var upptagna och det stog folk överallt. Sköönt att äntligen få hoppa av.. Var dock tvungen att gå ända hem till Emil eftersom han fortfarande jobbar.. Det var långt, kallt och halkigt. Men jag överlevde, tappade inte bort mig och kom fram tillslut :p

Jag sitter här nu då å väntar på älsko, Skulle tro att jag ska mysa ihjäl han !!


Men jag saknar min hund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0