Alltså Usch

Jag gillar veerkligen inte att ha mousse, spray å annat kladd i håret. Det bara förstör.. Hår ska vara mjuuuukt. Inte hårt ihopstelnat ! Då måste jag ju bara tillägga hur otroligt smart det är av mig att klippa en frisyr som kräver sånt varje dag.. Ååå im so stupid ! Håret känns ju smutsig direkt oxå av sånthär kladd vilket betyder att jag kommer vara tvungen att tvätta håret hela dagarna, Å vet ni vad som händer då ? Ja då far min toning ut ur håret så jag får värsta gråa slitna svartfärgen.. Inte bra Inte bra.

Idag har jag iaf beställt prenumeration från Veckorevyn, Det ska bli kul att göra korsorden i den..Och att läsa den förstås ;D Tihi. Det var något extraerbjudande nu så man fick Halsband, Börs och 5 nummer för bara 98 kronor :D Jag var ju bara tvungen att slå till ;)

Vad har jag mer gjort ? Jo... Suttit å kollat på hus å hundar. Jag bara fantiserar å drömmer.. Men tänk va ljuvligt de skulle va.. Med ett eget hus så jag kunde ha 2 hundar.. Troja åsså en till hund.. Typ en renrasig Amstaff eller en Amerikansk Bulldog :D... Åsså skulle Emil få ha en Jämthund om han var snäll ;D


You may saaay I'm a dreamer, But I'm not the only one...


Kommentarer
Linnea

Gillar inte heller stelt hår!

2008-01-08 @ 20:55:10
URL: http://lenneja.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0