Vill haaa

Nu har jag varit in till stan igen och förstås hittat flera sakerjag ville ha.. Bla en skitsnygg T-shirt på Gina i samma stil som den jag köpte därifrån tidigare, Jag är ganska säker på att jag måste köpa den, Kostade ju bara 99. Men då hittade jag även ett par svarta stuprörs där som jag har letat efter länge så man får väl ta sig tid att prova dem nån dagoch sedan avgöra om man ids slösa pengar på.

I vanliga fall hade jag nog köpt dom men just denna månad lär bli väldigt dyr.
Åka till Ume 150
Åka hem från pajala 100
Alkohol ?
Trojas Vaccination 350

Sen var det säkert nåt mer.. Jag känner mig iaf inte sådärskitpigg på slänga pengar omkring mig. Men det finns faktiskt massa fint i stan som jag vill ha. Varför kan ingen köpa åt mig :(

Nu ska jag ta en macka och fara ut å övningsköra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0