Torsdag

Inatt har jag verkligen sovit skitjävla dåligt... Har haft hur ont i huvet och nacken som helst vilket inte blir bättre av Emils värdelösa kuddar. Ska fan köpa med mig nya hit :) Sen har jag till råga på det drömt så jäävla mkt stressande drömmar, Jobbiga och tråkiga.. Och typ sånt man inte vill drömma om.. Att man ska ha så mkt att tänka på hela tiden =/.. Nåväl, Efter att Emil farit till jobbet åde kunde jag somna om nån timme men fortfarande drömde jag massa oroande drömmar åsådär så nu vid 9 vaknade jag helt och steg upp.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, Men vid 16.30 åker vi iaf.. Ända upp till korpis och det lär ju bli segt, Ska in i lule en sväng så ska jag byta ut min packning där och sen far vi igen. Sover i korpis och tidigt på Fredag morgon kör Emil mig till Pajala å han far till Kaunis. Då ska jag leka med Cissi.. :) Men hujj jag är inte sugen på Alkohol.. Får väl blanda svaga groggar... Haha som om de lär bli så. nääe. Men jag hade tänkt de.

Nåväl.. Jag ska käka lite å få dagen att gå någorlunda fort. Måste duscha oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0