Tisdag

Dagen har inte varit jobbig i skolan men det var äcklig mat. Vi gjorde ett bus ;p
Bytte in mitt busskort efter skolan så nu slipper jag hålla på tänka på det, Jobbigt bara å börja använda det där när man är van med dem gamla :)

När jag kom hem hade såklart Troja bitit sönder en sko till, Iofs dom gamla som den ena redan var sönderbiten men ändå !!.. Jävla hund. Jag vet inte vad jag ska göra så hon inte gör sådär nåmer.. Jag gömde lite godisar som hon fick söka, Tränade spela död, Kastade lite boll å gömde russin under en burk å lät henne försöka få ut dem därifrån. Förhoppningsvis blev hennes hjärna lite trött ?   Eller så kanske den inte blev det, Vad vet jag.

Jag har hemskt ont i magen och ryggen, Trött är jag oxå. Dammsög nyss å plockade i ordning lite i köket. Till middag blir det väl att göra Kycklingsoppa. Känner att jag inte har nånting alls att skriva om så nu får det vara nog.

Ps Emil är bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0