Tisdag

Är hemma från skolan redan nu, Gjorde bara provet och åkte hem.. Tror provet gick bra det verkade iaf väldigt enkelt. Nåväl...
Min hund är sig inte lik.. Hon verkar inte alls lika glad, Hon vill inte busa, Kommer inte och hälsar när jag stiger upp eller nu när jag kom hem åsså gnäller och piper hon hela tiden. Väldigt mystiskt...Hoppas hon blir som vanligt snart igen så jag slipper vara orolig ! Ska kolla sen nrä vi går ut om hon är sig själv då.. Drar i kopplet och vill springa lös. Gör hon inte det är det verkligen nåt som inte är som det ska. Har försökt att klämma å känna på henne för att se om hon har ont nånstans men det verkar inte så... Några tips på vad det kan vara ?



Iallafall... Idag MÅSTE jag göra en läxa som ska vara klar imorn. + Att jag har teorilektion kl 17. INTE KUL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0