ThaiHoe


Tilde: Kolla den där kineshoran hon hade linnet så man såg hela brösten
Jag: Ja men hon har ju typ alltid så
Jag: De är föresten ingen kineshora det är en ThaiHora
Sandra: Ja men de är Same Shit
Tilde: Different eyes


Jaja det kanske inte var så kul när man inte hörde det IRL, Då var de kul :P

Nåväl imorn skulle vi tydligen redovisa vårat Samhällsjobb och vi är veerkligen inte klara så idag/ikväll måste jag verkligen göra det !. Dessutom skulle vi ha läst igenom nå Omvårdnadsgrejs till imorn åsså ska ju Psykologiuppgiften vara klar. Usch va jobbigt.
Idag i skolan hade vi iaf inget att göra på dom 2 första lektionerna.. Svenskan slutade vi jättetidigt så jag orkade inte sitta själv å vänta över en timme för att ha Engelska när Cissi inte ens var där. Jag måste börja vara på alla dom lektionerna nu så jag inte får en massa mer frånvaro än jag redan har.

Jag hade planerat att gå ut med Troja nu direkt eftersom de är så fint väder men nu när jag väl sätter mig ner å känner efter märker jag att jag är jäävligt trött. Fyfan.. Skulle så gärna vilja sova. Tror vi går en snabbis nu så hon får vara lös lite åsså sen in å ta powernap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0