So far, So good

Hittils har den här dagen varit bra.. Jag vaknade pigg och utvilad, Fick skjuss till skolan och slapp gå genom stan i blåsten. Våran långa psykologilektion var väl inte så kul men jag led inte överdrivet mycket av den eftersom läraren har börjat lägga in korta men täta raster, Det uppskattas ;p Sendå så fick vi en hemskrivning så redan kl10:30 kunde man gå hem för dagen.. Skönt :) Då slapp jag alltså stressa hem och hann kika i några affärer medans jag väntade på bussen.

När jag kom hem hade Troja tuggat sönder Mammas toffla så jag var tvungen att bli jättearg. Fattar inte varför hon nu mitt i allt har börjat bita i saker.. Är det nåt som händer när dom börjar bli 1 år som gör det ? äh jag vet inte.. Hoppas det inte blir något långvarigt. Vi gick iaf ut på isen där hon sprang omkring en massa.. En stoor jävla hare sprang förbi henne men hon såg ingenting min korkade hund, Det hade ju varit mkt roligare om hon börjat jaga den :D Sen gick vi en liten sväng med koppel då och sedan in.. Hoppas hon är lite trött nu iaf :)
Det är konstigt nog inte jag iaf.. Och tur är väl det för nu ska jag fixa lunch och sen kl 13:45 åka in till stan. Kommer väl hem vid 15 ooch vid 16 ska jag övningsköra med Mattias. Så det blir fullt upp hela dan eftersom det förmodligen måste göras läxor ochs städas. + Att jag ska handtvätta lite grejjer och börja packa till Umeå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0