Snöööö

Nu snöar det som fan ute.. Massor av stora stora flingor ! Jag som trodde de skulle bli vår nu snart :D Nåväl de är ganska varmt ute iaf så man får väl se vad det här slutar i.. Slask och is som vanligt skulle jag tippa på.

Vaknade tidigare idag än det var tänkt (Som vanligt) så nu har jag hunnit sitta en stund vid datorn å sådär. Måste ta å äta en ordentlig frukost så jag orkar med både skola och teoriträning på körskolan. Sen blir det hem och börja packa.. Fan jag måste ju hinna med stan oxå å köpa t-shirten dära å prova jeans. Nååå ja får se hur de hinns med me allting, Kanske blir vi inte så länge på körskolan ?


Ja nu ska jag iaf gå å kirra käk fast jag egentligen inte är hungrig. Sen skola !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0