Snålisar

Det finns vissa personer som jag gärna skulle snoka ihjäl om dom hade en blogg.. Men nu har dom inte det. så jag får nöja mig med att läsa om vad resten av Sverige gjort idag. Och det går väl an det me ibland..

Jag blev lite sur nyss för att Emil lämnade mig ensam på msn, Men om sannigen ska fram borde jag göra detsamma och dra mig mot sängen. Faktiskt så är jag trött å ännu mer faktiskt så kommer jag vara det imorgon.

Äntligen har jag köpt nytt Chaithe.. Det var gott :) Såna där Hår,Hud&Naglar-tabletter har oxå införskaffats.


En lista på saker jag ska komma ihåg att göra denna vecka:

[ ] Låna Engelsk Bok ! (Onsdag)
[ ] Hämta ut nytt busskort (Imorn ps. KOM IHÅG)
[ ] Baka Bröd (Torsdag kväll)

Packa å duscha å blabla.... Sen åka till Ume och endast vara kär.


Kommentarer
Fian

svar: Det finns en länk där you know ;)

2008-02-19 @ 04:44:16
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0