Ont i magen ?

Trojas mage är stor och hård, Alldeles svullen... Jag har varit ut med henne nu halv 5 och halv 6 för att se om hon ska skita ut vad det nu är hon har i magen. Hon har inte ätit nån mat heller fast jag har gett henne så det är lite konstigt. Mamma ringde till vetrinären och frågade, Dom sa att om hon äter maten och spyr upp den är det nåt som sitter fast i magen och då måste man röntga och kanske operera ut. Förhoppningsvis är det inte alls så allvarligt utan går över av sig själv.. Hon verkar iaf inte direkt sjuk eller så... Uscha hoppas de försvinner iaf så jag slipper oroa mig.. Särskilt eftersom jag åker bort imorron.
 
Lillgumman <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0