Onsdag

Onsdag idag.. Inte Torsdag som jag gått och inbillat mig hela dan. Tänk så skönt om det hade varit Fredag imorn :)
Nåväl, Så är ju inte fallet..  Idag tog jag ätnligen tag i mig själv och lånade en bok.. Det blev The Adventures of Huckelberry Finn i svårighetsgraden Beginner haha.. Jag hatar verkligen att läsa böcer på engelska..Och när man dessutom ska recensera den sen. Usch Usch.. Men det måste göras iaf så då var det väl lika att välja en bok som chansen finns att jag ids läsa ut :)

Hade en lång tråkig lektion om Diabetes.. Det var tråkigt och ointressant. + Att lärarn visade så sinnesjukt äckliga bilder på ruttna svarta tår å äckliga bensår och läppcancer å allt möjligt svineri. Och dessutom tycker jag inte om att dom håller på å skrämmer upp oss om att man får cancer av allt.. Just nu tycker jag vi jobbar hela tiden om såna som dör i cancer när dom är typ 25 år. Inte roligt

Nu har jag som plan att vara vaken en timme ungefär och gå ut med Troja, Sen måste det då fan bli en stunds vila jag har så jävla ont i huvet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0