Måndag

Jo nu tänkte jag väl berätta om min dag som då började med en körlektion.
Jag tycker att handledaren är petig och jobbig. Hon säger inte vad jag ska göra men babblar på som fan om samma onödiga saker hela tiden. Det hon säger går ändå inte in i huvet när jag har fullt upp med att köra bland tusen bilar. Sen tyckte hon även att jag  tänkte för mycket  på trafikreglerna vilket jag inte riktigt förstår hur man kan göra. Tänker man inte på dem har man ju ingen aning om hur man får och inte får köra.. Alltså lär man sig aldrig.
Nåväl det kändes som om det gick bra iaf, Har en lektion på Fredag oxå så jag måste hinna övningsköra innan dess. Sen ska jag försöka köra hemma så mycket som möjligt innan jag bokar in nästa lektion.

Skola efter det som var seg och händelselös i vanlig ordning. Det var nån konstig mat till lunch, Typ en sås med kyckling,skinka, kassler å massa lök. Inte så gott. Såg film på Engelskan..  This is England som jag såg för ett ganska kort tag sen men den är bra så.

Kom hem åde då och gick ut med Troja, Tog ut en leksak som vi kastade massor å lekte med i snön. Var ute typ 40 minuter så förhoppningsvis blev hon av med lite överskottsenergi. Nu sitter jag å är trött å väntar på middag.


Kommentarer
Hampus

Nej, iof :)

2008-02-18 @ 21:34:38
URL: http://elvish.blogg.se
O L G A

RE: Puma är ganska dum så hennes hjärna är helt slutkörd efter enkla kontaktövningar :p
Best kräver däremot lite mer. Jag har några spel från Nina Ottosson som han brukar hålla på med ibland och så brukar han få hjälpa till hemma, typ plocka upp smutstvätt och sätta i korgen, hämta saker osv. Söka gömd godis gillar han skarpt.
Annars är det mest fysisk aktivering som gäller här :)

2008-02-18 @ 22:37:51
URL: http://olgatherussian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0