List

VEM
Vem är i rummet med dej? Ingen
Vem fick du senast sms av? Emil
Vem tänker du på nu? Kom just å tänka på emil förstås
Pratade du senast i telefon med? Amanda
Vems hus var du senast i? Vems hus, Jag är i Emils lägehetshus nu
Sa du senast "jag älskar dej" till? Till Emil såklart
Vem önskar du var med dej nu? Emil såklart
Vem är din favoritsläkting? Farfar
Vem i din skola går dej mest på nerverna? Hojja hela klassen

VAR
Var går du i skolan? I stan
Var är din telefon? Den ligger här i sängen nånstans
Var är din mamma? Hon är väl på sitt jobb i boden tror jag
Var sover du? Nå för det mesta i olika sängar :D haha det där lät fel
Var handlar du mest? Jag handlar inte så himla mkt.
Var fick du tag i tröjan du har på dej? Om jag ska vara ärlig, Så har jag ingen på mig
Vart åkte du senast bil? Hit med Emil efter vi varit i affärer
Var i ditt rum är du? Vid datorn hemma hos Emil

VAD
Vad åt du senast? Vi åt köttfärs å spaghetti igår
Vad drack du senast? Vatten imorse
Vad är det för färg på dina byxor? Tihih jag har inga byxor heller på mig
Var är den närmaste saken som är blå? En stor sverigeflagga
Vad gillar du mest med skolan? Tilde, Cissi & Sandra
Vad har du på fötterna? Jag har inte på mig nåra sockar heller ;p
Vad är din favorit färg? Svart
Vilken film såg du senast? American Gangster
Vad hör du just nu? Datorn surrar, I övrigt är de tyst

HAR DU NÅGONSIN
1.Hånglat i mer än 3 minuter? Men ja förmodligen
2.Hovit i en annan säng? Ja såklart
3.Hånglat på en bio? Näfan
4.Hånglat i skogen? I skogen... De tror jag fan
5 Tyckt att din kusin är het? Haha nä incest :D
6.Sovit naken? Ja
7.Kört över hastighetsgränsen? Ja kanske nån gång
8. Målat om ditt rum? Nejdå
9.Dansat framför en spegel? Haha nä
10.Fått hicka? Jodå
11.Dumpat någon? Nja de låter ju så elakt... Men sagt att vi inte ska vara tillsammans nå mer.
12.Stulit pengar från en kompis? Nä så elakt
13.Hoppat i en bil med folk du just träffat? Ja typ om nån annan kände dem
14.Varit i slagsmål? Näe
15.Smugit ur ditt hus? Nix
16.Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Jo visst.
17.Hånglat med en främling? Men ja
18.Älskar eller saknar någon nån? Såklart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0