Länge sen

Men nu är det dags för lite tidsfördriv: En lista

Senaste:

Kompis du träffade: Nina & Josse

Personen du pratatade i telefon med: Pappa

Du fick sms av: Emil

Du kramade: Troja om det räknas, Annars Emil.


Favorit:

Nummer: Har inget

Färg: Svart always

Årstid: Sommar !


Frågor och svar:

Det första du gjorde i morse? Vaknade och gjorde läxa.

Vad åt du sist? Skinkstek, Sås och ris.

Vad irriterar du dig på? Datorn segar

Tror du på distansförållande? Ja absolut.. Jag vet att det funkar men att det många gånger kan vara svårt och jobbigt att träffas mkt mer sällan än om man bodde nära varann. Det krävs mycket mer engagemang från bådas sidor. Men det bevisar väl bara att man verkligen älskar varann :)

Vem tänker du på just nu? Emil Emil Emil

Tror du att personen tänker på dig med? Just nu vet jag inte, Men han säger iaf att han alltid tänker på mig :)

Vart reste du sist? Reser aldrig

Vad gjorde du igår kväll? Hm.. Dator typ.

Kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek !!

Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ohja absolut. Men det är inte så ofta jag ser nån.

I vems säng sov du i igår? Min egen. Ensam

Vilken färg har din tröja? Svart

Saknar du någon? JA! Emil
 


Kärlek:

Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja det har hänt

Har du någonsin sagt "jag älskar dig"? Jadå

Har du en flick/pojkvän? Ja <3 <3

Är du nöjd med det? Ja... I looove  him.

Har du varit otrogen någon gång? Njae lite


Relationer:

Vad ser du hos en partner? Vad jag ser ? Man ser ju det personen är.

Till vem sa du jag älskar dig senast? Emil såklart.

Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Njaa

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nej

Hur länge har du känt din bästa vän? Några år

Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Nej det är inte samma sak.

Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nix pix

Vilken relation har du till dina klasskamrater? Klassjkamrater ? I HATE THEM

Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej, Man kan väl inte råför vart man hittar sin kärlek.

Läppar eller ögon? Ögon

Kortare eller längre? Längre

Snygg mage eller snygga armar? Hm.. Mage kanske. Eller armar är ju som alltid snygga.


Har du någonsin:

Tappat bort glasögon/linser? Nej

Brutit ett ben? Nope.

Röntgats? Nej inte det heller

Krossat någons hjärta? Det tror jag väl inte.. Eller

Fått ditt hjärta krossat? Eh ja

Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja

Gråtit när någon dött? nja...



Kommentarer
sandra

OH ja, hahah! snart ser jag ut som en flottig maxburgare! hahaha tippar på att det var 5 gången under 2 veckor:p

2008-02-03 @ 22:44:05
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0