Illa jag mår illa

Varför köper man ens godis när man vet att man börjar må illa efter bara några st. Och till den andra frågan.. Varför fortsätter man äta när man mår illa ? Mystiskt må jag säga.. Fast kanske mest korkat.

Den här dagen har iaf varit bra.. Jag har varit på bra humör även om jag haft ont i huvet å nacken å varit trött å allt sånt. Det har ändå varit bra. Lite sur blev jag dock på att man inte får nån hjälp av dom som jobbar på Hemmakväll att hitta filmen man ska hyra när dom inte ens har nån ordning så man kan hitta nåt själv.

Nåväl, Min bror hyrde Pirates of the Caribean så jag har sett den lite till å från... SnyggoJohnnyDepp :)



Nä hörni jagär fakiskt trött så jag ska kika lite på H&M och sen blir det faktiskt sängen. Skönt :). Kanske jag orkar med nåt vettigt imorn... Förhoppningsvis :)


Kommentarer
Patricia

Haha, känner igen det där.. när jag har köpt godis måste jag liksom äta tills det är slut, och blir jag och må för dåligt av allt godis så slänger jag det..Funkar liksom inte att spara på det. Jäkligt fyndigt - eller inte :)

2008-02-02 @ 16:24:22
URL: http://parris.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0