Fredag

Dagens humör: Trött som fan !
Dagens borde: Borde ha tagit hem böcker så jag kunde gjort nån
av alla mina läxor.
Dagens frisyr: Hah ja.. De är lite hursomhelst. Har inte orkat fixa luggen.
Dagens klädsel: Bytte om så fort jag kom hem så nu har jag myskläder :)
Dagens planer: Har redan varit i  skolan och varit ut med Troja så nu har jag
inga måsten kvar. Däremot ska jag köpa godis ikväll ! :D
Dagens materiella vill ha: Parfymer (Escada Rockin' Rio & Jessica Simpson Hula Girl)
Dagens längtan: Jag längtar efter att få vara mer med Emil.
Dagens fundering: Usch.. Funderingar mår man aldrig bra av. Jag ska inte tänka på nånting idag.
Dagens beroende: Inget vad jag vet men väälidgt sugen på godis !
Dagens tråkigaste: Att ta sig till och från skolan i snöstorm.
Dagens roliga: Har inte varit med om nåt kul än så länge :)
Dagens låt: Vet inte.. Har inte lyssnat på nån musik än.


Jag är verkligen jättetrött så nu blir det en powernap. Skönt. Hoppas dock att jag inte vaknar upp med ont i huvet som jag brukar göra.

           
image215                                          image216

Ooh va gärna jag skulle vilja se ut som Masuimi Max... She is toooo hot.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0