Duktig Jag

Klockan är inte ens 10 än, Det är Lördag morgon och jag har redan hunnit med följande

*Dricka the och lösa korsord
*Tömma diskstället
*Diska en gryta, en stekpanna och en ugnsplåt
*Vattnat blommor
*Plockat ihop alla Trojas leksaker
*Läst tidningen
*Kollat reklamen
*Skrivit en halv sida av min Moderat-Läxa


Värsta aktivt ! Erkänn ja verkar va 45 år minst ! :D

Nuu ska jag äta något... Vet dock inte om jag ska göra nåt lunchaktigt nu eller
om jag ska göra en mer mättande frukost. Hur som helst ska jag till Dollar, Obs och HM sen.
Jag ska köpa hundben, Nån bok och kanske underkläder. Kanske... Om jag ids prova.
Dom såg så jäävla små ut i storlekarna så jag vet inte o jag vågar chansa å köpa min
vanliga storlek åsså är den kanske för liten.
Nåväääl. Idag och imorn får jag inte vara lat. Jag har 2 läxor som ska vara klara !


Kommentarer
amanda

dagens guldstjärna till dig! ;)

2008-02-16 @ 12:11:31
URL: http://bjorkegren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0