Booring

Jag har ingeeeeeeet att göra. Absolut ingenting.

Alla är ute å gör nåt kul ist för att underhålla mig på msn. Amanda är på middag å kan inte prata med mig i telefon. Exakt samma med Emil.. Bajsmiddagar.

Jag åt nyss en skål cheeseballs... Det var inte lika gott som jag hade för mig. Jag är fortfarande sugen på jordgubbar. Åsså skulle jag vila en stund vid 18-tiden men jag hann inte sova nå länge alls för Pappa ringde å pratade.. Så jag tänkte de är lika stiga upp man blir ändå så jävla sliten när man sover på eftermiddagarna. Nåväl... Jag har tråkigt som sagt.
Ska lyssna lite Meduza nu... .Fan tänk om man skulle ta en öl tillåme.. Ska sätta en i frysen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0