Bläh

Först vaknade jag av att Emil gick på toa.. Jag trodde det var dags att stiga upp men klockan var bara 07. Magen skrek efter mat så jag steg upp då iaf... När jag väl stigit upp mådde jag bara illa å hade ont i magen och ingen matlust alls. Drack lite the och gick å sov igen. Klockan ringde och det var dags att stiga upp på riktigt...
Måde fortfarande helt illa å känner mig typ.. Seg.. Halvsjuk. Hade väl säkert kunnat fara till skolan eftersom vi bara har en lektion men usch jag mår så illa så det får vara. Ska gå å säga till Emil om något tag att jag är hemma idag. Fast jag måste nog vänta en stund iaf.. Han var så glad över att få sova länge idag :)

Nåväl Nåväl... När han vaknar har jag tänkt att vi ska se film "The Assasination of Jesse James".
Senare idag typ eftermiddag ska vi till Ängesbyn och låna några fler filmer så man kan se på sportlovet tex.
Sen vet jag inte om vi skulle hitta på nåt annat ikväll... På lördag blir det iaf storheden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0