Äntligen

Jag har varit så upptagen idag att jag inte ens hunnit med att gnälla
Men nu ska ni fan få höra :D (Min favoritstund på dagen är dendå jag får klaga på alla andra)

Nr1: Såhär är det, När man far på Obs (coop) finns det alla vanliga kassorna dit mangår för att betala alla sina hundra påsar mat. Sen finns det en byggkassa där man får betala om man bara köpt nån enstaka sak. Som en toa tillexempel. MEN VAD FAN HÄNDER VARENDA GÅNG jag ska betala där ??

Joo en gammal jävla tant med sin gamla jävla gubbe står där och lastar upp sin mat trots skylten: MAX 5 VAROR  Där står dom och låssas som att dom inte har nån aning om vad som gäller.. Dom låssas att dom inte har nån aaaning om att maten köper man i matkassan. Allt bara för att få komma först.. Såna är dom gamlingarna. Tror att dom är nåt, Tror att dom har bråttom. Dom är ju ffs pensionärer och har inget annat att göra på dagarna än att tränga sig i affärer.

Nr2: Får jag fråga varför en massa jävla bloggare går och skriver kommentarer som "Ha en trevlig kväll"
LIKE I CARE ? Förmodligen inte. Min kväll blir knappast trevligare pga av deras kommentar. Dessutom är det ju falskt... Det fattar ju alla att dem bara vill att jag ska läsa deras blogg eftersom ingen annan gör det.
Men hey, Kanske har ni inga läsare för att bloggen eran är otroligt tråkig. Ge upp med era ass-kisser-comments !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0