Aj aj aj

Idag är jag sjuuukt stel i kroppen.. Vig som ett järnspett.
Måste bero på att jag sovit med så  jävla kallt i rummet inatt.. Så alla leder frusit ihop. Det ska jag komma ihåg till nästa gång,  Att ha elementet på. Igår hann jag just somna så ringde Emil, Han var påväg hem från sin utryckning så jag pratade med han så han inte skulle somna när han körde.. 00.15 la vi på och  då somnade jag på ca 1 sek. Har sovit skönt till 08:30 så jag känner mig relativt utvilad idag :) Dock världens stelaste kropp med ont överallt, tyvärr :p

Idag har jag skola 12-15 men förhoppningsvis kan man smita lite tidigare än så.. Nu ska jag hursomhelst gå och äta, Fixa håret å allt sånt innan det är dags att gå ut med Troja och fara till skolan.



På återseende.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0