Torsdag

Dagen lider mot sitt slut och jag hoppas att jag ska somna gott inatt.. Jag tycker inte om att sova själv när det inte är nån annan hemma så man verkligen är helt ensammen.

Det gick bra på körskolan idag och efter det for jag hem och åt Middag, En frukt, En macka och nu en Chipspåse senare mår jag faktiskt lite illa. Har kollat lite tv bla Du är vad du äter, Bröllopsform och 2 1/2 män där dom hade översatt "Spongebob squarepants" till Sune Svamp istället för SvampBob.. Det var ganska fult.


Jobbigt med lång skoldag imorn men ja ska väl inte klaga eftersom jag haft en enda lektion på hela veckan, Hursomhelst ska jag till Gammelstan å käka Pizza med Markus & Mattias imorn. Jag har gått upp 2 kilo till 36 så.. Bara 5 kvar nu då ! :)


Nu pratade jag nyss med Emil en timme så nu ska jag avsluta detta inlägg och gå på tossi. Jag ska göra varm choklad sen till kvällsmat ! Mmmmm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0