Torsdag

Hej & Godmorgon ! Jag hade ställt alarmet på 9 idag men vaknade redan 7.30 vilket känns skönt för nu har jag hunnit göra allt utan att stressa, Har duschat och allt såntdär i lugn och ro.. Jag hatar att ha bråttom, Allt blir slarvgjort och man glömmer bort en massa. Menmen, Det slapp jag ju idag så :)

Åt nyss lite mjölk & müsli till frukost och nu ska jag fortsätta fixa här.. Bussen går 11.50 och jag får skjuss till stan så det var ju skönt. Hoppas bussresan inte är allt för olidlig och att Emil kan sluta lite tidigare så jag slipper vänta på busstationen :) När jag har kommit fram ska vi åka å kika lite julklappar :)



Nåväl... Ha en trevlig helg :) Jag kommer hem på Måndag eller Tisdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0