Tisdag

Känns som Måndag men.. Jaja :p


Igår åkte vi från Korpis till Umeå med ett stopp i Luleå för att hämta min packning och en sväng till Storheden. När vi kom fram hit åt vi sen middag på Max, Kikade tv och bara kände lugnet innan vi sov. Idag jobbar Emil så jag måste tvinga mig själv att göra lite läxor.. Hur fan det nu ska gå. Jag vill verkligen inte !

Menmen.. Har iaf duschat och ätit lite frukost. Om jag lyder mig själv och min planerig blir det snart läxor och sen funderar jag på att gå in till stan. Jag har ingen nyckel hit idag så det får bli senare isåf så Emil kan hämta upp mig där när han kommer från jobbet. Får se om jag ens ids ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0