So Damn Tired !!

Om nån vänlig själ bara kunde förstå hur sjukt galet otroligt oändligt trött jag är !!

Vi kan sammanfatta det hela såhär.

- Åkte buss hem från Umeå igår.. 4 h 10 min och jag kunde inte sova en enda sekund.
- Kom fram 22.25 och somnade kanske 23.25.
- Vaknade 06.30 efter en natt av mycket dålig och inte alls energigivande sömn.
- Skola.. skola skola.
- Ny kurs på Komvux.. Jag hade ingen aning om vart jag skulle, Ingen annan visste heller och jag var ensam. Tillslut hittade jag rätt och fick ha en ointressant lektion på 3 h med en värdelös lärare. Jag hade ingen bok, Ingen visste att jag skulle vara där, Kursen var på 100p inte 50p som min Syo sagt och vi fick ett helt häfte med uppgifter jag måste göra.
- Hem och slå in paket till Tradera.

Nu ska jag kirra middag och plugga. Sen ska jag förmodligen dö en smula..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0